Spaghete cu calamari si surimi crab sticks ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Spaghete cu calamari si surimi crab sticks

Probabil, daca esti organizat si faci multi-task treaba (sa fierbi pastele in timp ce prajesti calamarul) poti termina lejer in 30 de minute.
Prima data am pus rondelele de calamar si betele de surimi taiate cubulete in sos de soya 20 min.



Am pus putin ulei in WOK si am calit niste usturoi si ceapa pentru 5min, apoi am adaugat niste legume (dovleac si morcov) continuand prajirea alte 5 min, dupa care am adaugat si calamarii cu tot cu sosul de soya inca 5 min. Am adaugat si niste legume China Mix la prajit pentru alte cateva minute. (prajite la foc iute).



Intre timp am preparat din pasta de rosii, ulei de masline si apa cu piper si cili praf (peperoncino la moara) un sos.



Si am turnat sosul peste WOK si am mai lasat sa fiarba incet vro 10 minute.



Intre timp am preparat pastele. Foarte simplu ! Am pus apa la fiert cu putina sare, apoi am adaugat spaghtele fara sa le rup. Si incet incet cand se inmuiau le bagam fortat in oala. Le-am fiert 10 minute, apoi le-am scos si le-am strecurat in deviceul special din inox.

 Cam asta!
Apoi am servit separat. Adica spagheele in farfurie si fiecare isi puna cat sos dorea si amesteca!




-----

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu