Tigaie Picanta cu mamaliga , sau pe pat de mamaliga ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Tigaie Picanta cu mamaliga , sau pe pat de mamaliga

Pentru cea mai fidela cititoare "Tanti" Rodica din Pantelimon am o reteta speciala, traditionala.
Ideea mi-a venit cand proaspat venit din Nigeria, obisnuit sa mananc foarte picant acolo, am comandat la un restaurant in plin centru capitalei Tigaie Picanta (a venit fara mamaliga). Acolo erau bucatele de carne de mai multe feluri prajite in ulei si pus un condiment picant. Care bineintles nu era deloc picant.
M-am gandit sa fac si eu acasa dar sa schimb putintel retea.
Imi era pofta de pipote si inimi de pui (cum imi facea bunica pe jar cand taia o gaina de prin curte) si am decis sa le fac prajite in tigaie.
Am mai adaugat si muschi de vitel si piept de pui , taiate cubulete, am lasat in stil chinezesc carnea in sos de soya o ora sa ii dea o culoare aurie dupa prajit apoi am condimentat cu peperoncini macinati (ardei iute mic macinat pintr-o moara de piper) si piper + putin sos de chili. Bine inteles partea cu picantul este optional in functie de gustul fiecaruia. Se poate face si tigaie nepicanta, eventual dulce (pentru Sergiu) cu mamaliga!


Dupa ce s-au rumenit putin putem adauga la prajit pentru gust si legume-fructe in functie de ce gasim prin casa. Eu am ales telina, morcov, gogosar si ciuperci.


Facem intre timp, sau dupa, mamaliga in functie de capacitatile "multi-tasking" pe care le avem. Eu am mai facut si o salata. Nu stiu clar daca merge cu mamaliga dar noua ne-a placut!


In final :


A fost foarte delicioasa si am primit laude de la Adi Anarhie si Catalin Pavelica care au venit in vizita.




----

2 comentarii:

  1. Man, tu chiar găteşti în fiecare seară? Atunci eşti tare, ai tot respectul meu. Tigaia ţi-a ieşit bine, la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze de intarziere :D
    Nu chiar in fiecare seara dar ma tin in grafic !
    Success in Tenerife ... te urmaresc!

    RăspundețiȘtergere