Calamari intregi cu legume Wok Classic ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Calamari intregi cu legume Wok Classic

Aveti din intamplare prin congelator legume China Mix?
Mai cumparati niste calamari (am gasit o oferta buna la Selgros) si incropiti rapid o mancare de lux!

Se taie calamarii rondele si se pun la macerat in sosul de soia pentru a le da o culoare aurie dupa prajire.
Apoi mai taiem usturoi si ceapa sa le calim inainte de a pune calamarii la prajit.


Din intamplare eu am avut si dovleac de placina, pe care l-am pus impreuna cu ceapa si usturoiul la calit (3 minute).
Am adaugat apoi calamarii si am mai prajit totul inca 5 minute, dupa care am adaugat amestecul Wok Classic.

Cam asta.
Se poate servi cu orez sau cartofi prajiti.



----

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu