Fripturica de vrabioara de vita ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Fripturica de vrabioara de vita

De fiecare data cand merg la cumparaturi imi place sa iau cate o fripturica, sa o fac asa tipic romaneste la gratar (noroc ca nu merg des ... si astfel mananc putina carne).
De cele mai multe ori iau de vita, ca imi place mai mult si nu mananc foarte des prin oras din cauza pretului mare din restaurante. Pana acum nu am inteles de ce friptura de vita este dublu la pret fata de ceafa de porc, mai ales ca in supermarket sunt cam la acelas pret! Poate imi deschid eu restaurant si o sa inversez situatia :)

Se face foarte simplu ! Asta e avantajul gratarului:


Ca sa ii dau o aroma mai asiatica am adaugat Curry si pentru traditie am bagat cimbru ! Dumneavoastra va puteti juca cu condimentele cum doriti ! Puteti pune sare, piper, coriandru (daca sunteti fan Jamie) practic orice!

Ca si gratar ... am ales tigaia pentru inductie. Imi place de ea ca o pot incinge foarte repede si sa o aduc la o temperatura mai mare. Problema mea e ca nu am gratar pentru inductie. Am doar unul din aluminiu pentru aragaz.

Se prajeste pe toate partile si apoi se pune pe o farfurie si se serveste cu unt ca sa o fragezeasca :


Nu cred ca dureaza mai mult de 10 minute sa prepari o friptura delicioasa!

---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu