Peste cu cartofi la cuptor ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Peste cu cartofi la cuptor

Diferit de reteta peste pe pat de cartofi care o gasiti aici pe blog, am incercat sa schimb ceva !
Iata ce a iesit :


 Imaginile vorbesc singure, cartofi, telina si morcovi iar ca condiment am folosit rozmarin .

Am avut si 2 pesti. Unul pastrav si unul de alt tip ... confundat din gresala la Kaufland in marea de peste congelat varsat ! (platit insa ca pastrav).


Am pus cartofii intr-o tava si pestii in alta tava!
I-am introdus la cuptorul electric pe 2 nivele diferite, (pestii sus pe nivelul 3 si cartofii jos pe nivelul 2).
Am setat modul convectie, temperatura la 175 grade si timpul la 45.
Bine inteles timpul este irelevant ... din cand in cand am mai verificat, intors, etc :



Ca rezultat a fost OK. Si oricum mai interesant decat toate combinate. Puneai pestele si cartofii ca garnitura ca la "Capsa" ca sa ma laud :)


---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu