Lollipop pane, acadele din aripi de pui pane ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Lollipop pane, acadele din aripi de pui pane

Acadelele de pui sunt foarte intalnite in tarile asiatice. In romania nu am vazut si nu am mancat niciodata. Bine nici in Asia nu am fost si bine inteles nu am mancat nici acolo! Doar am vazut pe youtube.

Cum se prepara acadelele vedeti in acest video de pe youtube!
Eu am mai scris un post, despre acadele de pui cu sos dulce-picant la cuptor, il puteti consulta aici!

Sa revenim la reteta in cauza, dupa momentul 'facerii' acadelelor.


Se sparge un ou intr-un bol se amesteca cu condimente (eu am pus piper si peperoncino proaspat macinat) si se bate.

In alte 2 boluri pregatim pesmet si faina alba :


Se trece apoi acadeaua prin faina, apoi ou si in final prin pesmet, apoi se pune in tigaia incinsa :




 Cu oul ramas am facut o mini-ombleta. Am adaugat niste faina aba si apoi am pus continutul in tigaie :


 Aici am poze comune, cu lollipop-urile facute la cuptor !
Le-am servit cu rucola si cu mini-ombleta :



Merita incercate, cred ca merg si la gratarul tipic romanesc !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu