Salata de andive cu apio ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Salata de andive cu apio

Salata de andive este foarte cunoscuta aici pe site, dar am incercat sa o imbunatatesc!
Am cumparat si eu din pura curiozitate o tulpina apio, sau mai pe romaneste o tulpina de telina aeriana, sau o tulpina aeriana de telina (inca nu mi-e clar) !
Se gaseste pe la supermarketuri cu aproximativ 7 lei.


Salata de andive se prepara foarte simplu. Se spala cu apa rece andivele si apoi se scutura da apa. Se taie in doua si apoi se toaca marunt. Apoi se pun in farfurie si se adauga peste maioneza si eventual jumatate de lingurita de mustar.
In inventia mea am adaugat si cateva betisoare de apio, tot asa tocate marunt ca de ciorba.

Uitati ce a iesit :

 Am ornat salata cu frunze de telina:


Ca gust, am obtinut un gust puternic de telina in salata de andive. Destul de interesant si ciudat in acelas timp!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu