Rulouri de banane cu sunca bacon ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Rulouri de banane cu sunca bacon

Am vazut o reteta interesanta la Jamie Oliver de Romania (asa cum l-a numit pana si Andreea Esca) care am zis ca e perfecta de Craciun.
Imbina clasicul porc romanesc cu banana africana care cade din copac.
Bine inteles este vorba de banane invelite in bacon!
Reteta este simpla. Avem nevoie de o folie de bacon si 2 banane :


Se taie apoi bucati de banana late cat sunca si se inveleste dupa cum urmeaza:


 Eu am folosit si niste scobitori pentru a fixa mai bine sunca de banane.
Se aseaza apoi pe o foaie de copt si se introduc la cuptor 10 minute la 200 de grade. Eu am folosit grilul de sus al cuptorului, incins la maxim.


Rezultatul :



Craciun Fericit !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu