Cuptorul controlat de mobil ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Cuptorul controlat de mobil

Avid dupa tehnologie, mi se pare o idee foarte buna sa poti controla cuptorul de pe telefonul cu Android.
Dupa ce am prezentat si plita laptop, cred ca nici nu mai pot sa gatesc pe cuptorul meu manual electric !

Se pare ca "prietenii mei" de la Samsung lucreaza la un asa cuptor conform celor de la ttp://www.ubergizmo.com.

Potrivit celor de la Samsung, cuptorul Zipel poate fi controlat de pe un telefon Android cu o aplicatie speciala instalata care vinde cu 160 de retete diferite. Deasemenea este foarte destapta si iti spune cam cate calorii are mancarea, seteaza cuptorul pentru temperatura si timpul potrivit.


Tin minte ca atunci cand mi-am cumparat cuptorul electric, era cat pe aci sa iau unul cu 30 de retete prestabilite, cu sonda de temperatura so tot felul de chestii "inteligente". Bine ca m-am aptinut si o sa il astept pasta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu