Pulpa de curca cu legume la cuptor ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Pulpa de curca cu legume la cuptor

O reteta rapida, simpla si delicioasa, cum sunt toate aici pe site!
Avem nevoie de o pulpa de curca ... pe care o intindem putin de pe os, sa fie plata si sa se prepare mai bine in cuptor.
Putem acuma de Paste sa folosim curcan in loc de miel, pentru o digestie mai usoara!

Ca legume am folosit dupa cum se vede dovlecel, vinete, morcov, telina si cartof.


Am asezat pulpa in tava si am folosit hartie de copt pentru a curata tava mai usor.
Am asezonat-o cu usturoi. Deasemenea putem introducem din loc in loc usturoi in crestaturi facute cu un cutit.


Se adauga si legumele in jurul ei si se pune la cuptorul electric la 180 de grade, convectie cam 40 de minute.
Putem sa o si intoarcem pentru o coacere uniforma si rumena.


Poze finale nu am mai apucat sa fac !
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu