Tocanita de fasole verde cu ficat de porc ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Tocanita de fasole verde cu ficat de porc

Daca aveti fasole verde, puteti incerca acest fel de mancare, putin diferit de cel traditional, pregatit in oala.


Principalele ingredinete sunt fasolea verde, rosiile, ceapa.


 Punem intr-o tigaie ceapa la calit, iar fasolea o punem in apa fiarta cu sare. Eu am servit si ficat de porc la gratar cu aceasta mancare.


Dupa ce a fiert 5 minute fasolea, o strecuram, si o adaugam in tigaie. Daca tot avem apa fiarta pe foc, putem scufunda putin rorsiile pentru a le curata pielita mai usor. Apoi taiem rosiile bucatele si le adaugam in tigaie.


Daca dorim mai mult sos, putem adauga apa din care a fiert fasolea :


Pentru decor am folosit sparanghel si rosii cherry. Sparanghelul l-am oparit putin in apa in care a fiert fasolea si apoi l-am pus la gratar impreuna cu rosiile cherry.


Au iesit 3 portii generoase :



 Daca am exclude ficatul, ar fi o mancare de post excelenta ! Acesta este motivul pentru care am introdus-o in categoria retetelor de post !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu