Paine ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Paine

Daca nu stiati eu stau la etajul 4 fara lift. Cateodata raman fara paine si am o lene foarte mare sa cobor si sa iau paine. Am tot vazut acum la moda masinile de paine, dar, nu mi-as lua inca. Mihaela insa a incercat sa faca o paine manual , cum faceau bunicii nostri!
Am luat de pe net o reteta de paine cu oregano ... am zis sa incercam mai repede o paine de bunci italieni!


Cantitati sigure nu stiu, dar am folosit faina, drojdie de bere, apa, oregano probabil si sare.
Dupa ce a framantat-o a lasat-o la dospit, apoi a asezat aluatul in tava de cozonac.
Am lasat la cuptor la 180 de grade in jur de 40 de minute.

Datorita retetei am pus si ulei, dar ulterior nu ne-a placut din motiv ca era prea uleioasa si patam cu ea peste tot. Pe viitor nu o sa mai folosim ulei (pentru uns tava si in compozitie).
Uleiul se tragea probabil din reteta mediteraneeana.

Pofta Buna!



---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu