Salata de porumb cu ton si surimi ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Salata de porumb cu ton si surimi

Salata de porumb cu ton cred ca mananca toata lumea, dar, am zis sa imbunatatesc eu metoda!
Mai nou am gasit prin congelator si niste bete de surimi (crab sticks).
Am mai cautat una alta pe internet si am vazut ca merg mancati si cruzi asa .... asa ca am facut rapid clasica salata de porumb cu ton si am adaugat si surimi facuti patratele mici.

A fost OK!

Puteti sa incercati cu incredere!

Ca preparare e simplu ... se amesteca toate ingredinetele din poza intr-un castron cu putin ulei de masline si eventual sare, piper dupa gust!






---- 

3 comentarii:

  1. Eu o astfel de salata, mananc de aproape 10 ani! In loc de ulei, adaugati maioneza, piper. De fapt in aceasta salata se poate adauga urm: porumb 1 cutie+7-8 oua fierte+1 punga de betisoare de surimi duble. Mai adaug un ardei dulce rosu, poate si o juma de ceapa+maioneza+sare+piper - hmmmm bunatate ! oricum salatele sunt specialitatea mea !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina mai dati va rog niste retete de salate cu reste

    RăspundețiȘtergere