Cartofi prajiti asiatici ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Cartofi prajiti asiatici

Titlul este inventat de mine. Bine inteles din lipsa de ocupatie intr-o miercuri (sau vineri) cand Mihaela tinea post am zis sa facem cartofi prajiti. Eu foarte satul de acest clasic si intragit fel de mancare am zis sa revolutionez putin tehnologia. Mai aveam prin frigider o bucatica de dovleac placintar si niste telina, astfel mi-am zis sa combin legumele sa iasa mai dulci cartofii.


Am taiat "pai" cartofii si telina si dovlecelul cubulete. Ca tehnologie, dupa cum se vede am vrut sa vad cum se fac cartofii prajiti la WOK!

Toate bune si frumoare , cand pe la sfarsit am decis eu in ultim moment sa adaug si niste legume congelate China mix sa inversesc putin peisajul de toamna !


Gustul a fost fain. Interesant si fara legatura cu cartofii prajiti ... care de cum am inceput sa facem au ajuns doar ca decor.

Am constatat insa ca nu e bun WOK-ul pentru cartofi prajiti si am achizitionat ulterior o tigaie mare de 30cm care sa functioneze pe plita cu inductie.

In rest puteti incerca fara probleme acest tip de mancare!



----

Un comentariu: