Cartofi prajiti fara ulei prea mult = sanatate ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Cartofi prajiti fara ulei prea mult = sanatate

Nu stiu altii cum sunt ... dar eu ma simt in largul meu intr-un magazin de electronice. Mai nou acuma de cand sunt "gospodin" ma simt bine si in magazinele de electrocasnice!
Accidental am vazut o "fripteoza" Tefal ultimul ragnet. Termenul "friptoeza" este inventat de mine. Am cautat pe net si pe unele siteuri spun friteusa si pe altele friteuza. Cum o fi bine nu se stie. Asa ca o sa folosesc in articol mai multe scrieri ale aceluiasi cuvant!
Sa revenim:
Poti face 1kg de cartofi prajiti cu o lingura de ulei. Contrar fripteozelor traditionale in care trebuie sa pui 3-4 litri de ulei (de palmier).
Se cheama Actifry FZ7000 si este destul de costisitoare! Dar daca esti fan "cartofi party" ... cum e prietenul meu Costelino este foarte OK !


Friteoza functioneaza cu un feon de aer cald si o paleta care invarte cartofii.


Bineinteles acum nu intelegeti ca se pot face doar cartofi prajiti. Este excelenta pentru orice activitati care le puteti face in tigaia normala.


In rest spuneti si voi ce parere aveti ?







Daca va cumparati nu ezitati sa ma chemati sa o testez! Fac srimpi si cartofi prajiti !




----

Un comentariu: