Tortelini Pac Pac ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Tortelini Pac Pac

Intr-o zi eram acasa cu sotia si nu aveam nimic de mancare.
Era cat pe aci sa ne ducem la restaurant. Dar mi-a venit o idee !
Aveam prin camara niste tortelnini uscati Monte Banato.
Am propus sa facem repede si un sos si sa pregatim in timp record cina.


Tortelini se pun la fiert in apa cu sare. Timp de fierbere 15 minute (adica 15 minute de cand incep sa fiarba).
Am preparat un sos de rosii din pasta de tomate, apa, sare, diverse tipuri de piper si ulei de masline.
Am pus la calit ce aveam prin casa , adica 2 morcovi si o ceapa!


Dupa ce s-a calit putin am adaugat sosul de rosii in tigaie si am mai lasat la fiert 5 minute.

Deja masa este gata :


Simplu si eficient !


---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu