Brocoli 'Saute' cu alune si portocale ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Brocoli 'Saute' cu alune si portocale

Aveam prin frigider o conopida si un broccoli si nu stiam cum sa le gatesc.
Am cautat pe net si am gasit 2 retete interesante de sote. Eu am facut unul mai elaborat cu tenta chinezeasca, iar, Mihaela a facut unul clasic romanesc cu usturoi.


Ingrediente:
- 1/2 broccoli
- 1/4 conopida
- o portocala
- o mana de alune
- o lingura ghimbir murat
- o lingura de ulei vegetal, o lingura sos de soia, piper

Modul de preparare este relativ simplu:

  • Am curatat cu dispozitivul de curatat cartofi coaja de la portocala. Am pus in WOK lingura de ulei si apoi am pus la prajit coaja de portocala impreuna cu mana de alune (2 min).


  •  Am adaugat apoi conopida si o lingura de ghimbir murat (de retinut: conopida se 'face' mai repede ca broccoli).



  • Dupa inca 5 minute am adaugat si brocoli si am stors portocala toata. Am lasat apoi la foc mic pana s-a retras aproape tot sosul.



  •  A iesit o mancare excelenta, sanatoasa si pot spune de sezon. Brocoli desi poate nu este preferat in bucataria noastra, este foarte bogat in vitamine, iar pe siteurile de profil este catalogat drept un aliment care scade riscul de cancer si imbunatateste starea de sanatate.

Vizitati si reteta de sote cu usturoi:





---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu