Pastrav cu legume la cuptor ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Pastrav cu legume la cuptor

Pastravul, pestele de munte este preferat de cei mai multi romani !
Am facut o reteta cu legume la cuptor, mai de spital asa!
Luam 2 pastravi, ii punem intr-o tava pe care am uns-o in prealabil cu putin ulei de masline.
Se adauga desupra legume (eu am pus congelate), dar poti sa pui si proaspete, cum ar fi morcovi, cartofi, ceapa, rosii etc.
Mai puteti adauga si catei de ustoroi taiati felii.
Se adauga si 250 ml de vin alb, de preferitna sec sau de gatit !
Am bagat la cuptor , undeva la nivelul 2 de sus si l-am facut numai la grill-ul cuptorului.




Pastravul si pestele in general se face foarte repede. Cred ca in 25 de minute a fost gata. Se observa usor cand este rupemit !



Delicios !


---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu