Salata de boeuf ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Salata de boeuf

Daca nu stiati, salata de boeuf se face foarte simplu.
Ne trebuie legume si carne de vita!
Multi fac si cu carne de pui sau curcan ... dar asta ar contrazice numele (boeuf inseamna vita in franceza).
Cei care o fac fara carne ... o pot numi salata 'a la rus' sau ceva de gen!

Ingrediente : 

  • rasol de vita
  • cartofi
  • morcovi
  • telina
  • o ceapa
  • mazare
  • maioneza
  • mustar
  • castraveti murati
Diferit de prima reteta de pe site, de data asta am fiert legumele si carnea in aceeasi oala pentru a face si o excelenta supa de vita. (tot in prima reteta aveti si cantitatile de legume si carne necesare).
De data asta am facut-o mai traditional din ochi!

Am desprins cat mai multa carne de pe os, si apoi am pus la fiert intr-o oala mare.
Carnea de vita trebuie sa fiarba mai mult decat legumele, asa ca am pus-o prima la fiert.


Separat am fiert cartofii in coaja :


In oala, dupa ce carnea de vita a inceput sa fiarba incepem cu o spumiera si indepartam spuma alba.
Dupa ce a incetat sa mai iasa spuma putem adauga si legumele. Aici putem pune si un cartof pentru a da gust supei, si o ceapa intreaga (pe care nu o adaugam la salata).
Dupa ce legumele sunt fierte incepem si le scoatem pe o farfurie :


 Se incepe acuma sa se taie legumele si carnea cubulete :


 Se adauga toate intr-un bol mare.
Aici apoi se adauga maioneza, boabe de mazare (jumate de borcan) si mustar dupa gust.
Se dauga si sare si piper dupa gust.


O poza cu ea finala nu am ... dar o bag tot pe cea din 2010 !!!



La multi ani pe 2011 !!!


Stefan si Mihela Vladu.net


---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu