Sorici Prajit si Sorici in saramura ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Sorici Prajit si Sorici in saramura

Soricul este preferatul meu de la porc.
Imi place mai mult ca ceafa, muschiul, toba sau cartabosii ...
As manca sorici pana mi-ar veni rau !
Deaceea amul acesta am fost la obor si am cumparat 1KG de sorici !

M-am uitat asa pe net si am vazut ca sunt destule feluri de macare pe care le poti face cu sorici! Poate fi umplut, poate fi ciorba , la varza ... dar cred ca cel mai bun este cel putin prajit, sau curd!

Cel prajit se face simplu ... se taie bucatele si se pune pe un gratar incins.
L-am servit apoi pe o felie de paine (asta mi-a venit mie in cap) !



Saramura de sorici se face si mai simplu.
Se pune intr-un borcan de 800ml apa rece, 3 linguri de sare, 4 catei de usturoi si bine inteles rulouri de sorici!



Se pune apoi la frigider 4-5 zile. Se consuma apoi pe platou cu alte racituri !


Merry Christmas!


---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu