Aripioare de pui ca la KFC ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Aripioare de pui ca la KFC

Am tot incercat in repetate randuri sa fac niste aripioare de pui ca la KFC. Dupa ce am citit pe net si am facut 3-4 incercari am pus cat de cat la punct o reteta.
Avem nevoie de :
- aripioare (taiate in jumate sa creasca numarul)
- faina , pezmet, fulgi de porumb sau de grau
- ceva iute (eu am folosit "pepe" nigerian
- 500 ml ulei de prajit

Am fiert intai aripioarele 10 minute, pentru a prinde o aroma de legume si condimente mai puternica.
Am pus la fiert o oala cu un cartof, morcovi, telina, pastarnac (puteti folosi cub) - cand a dat in fiert am pus aripioarele. Ideea e buna, ca pe langa aripioarele prajite o sa avem si o supa.

Dupa aceea am scos aripioarele pe o farfurie si le-am tavalit prin faina:


Intr-un castron batem un ou, adaugam piper, boia iute si ce mai avem noi condimente iuti.


Iar pe o alta farfurie punem pesmetul, fulgii de porumb sau de grau si iar ceva iute:


Tavalim apoi aripioarele in ou si apoi in pesmetul de mai sus:


Aruncam apoi aripioarele in ulei incins circa 1-2 minute. Eu am folosit wokul cu 0,5 l de ulei de palmier :


Am servit aripioarele cu sos de usturoi ca la KFC (adica mujdei cu maioneza) care bine inteles a iesit mult mai bun, plus o salata de varza cu rucola :


 Un meniu minutat si in plus am obtinut si o supa de pui :


Reteta insa mai trebuie imbunatatita. Gustul aripioarelor e aproape ca la kfc, dar insa crusta nu e chiar similara. Deasemenea oricat de lucruri picante am pus, in final nu au fost asa picante, cum ma asteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu