2x Muschi de porc cu legume la cuptor - 13 martie -ziua mea ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

2x Muschi de porc cu legume la cuptor - 13 martie -ziua mea


Revin cu o reteta facuta pentru petrecerea de ziua mea de la birou !

Ingrediente :
- legume [cartofi, gogosari, ardei gras, brocoli, morcovi, rosii, telina, ceapa, usturoi, amestec congelat (mazare, fasole, porumb)]
- muschi de porc
- costita afumata


Mode de preparare :
- se unge cu putin ulei muschiul de porc, se sareaza si se pipereaza apoi se trece prin tigaie sa prinda o crusta
- se cresteaza apoi din loc in loc si se introduc bucati de usturoi
- se aranjeaza in tava cu legumele


Avand in vedere volumul mare de mancare care trebuia pregatita am preparat 2 bucati mari de muschi in doua tavi diferite.
Revolutia tehnologica a constat in faptul ca le-am gatit pe amandoua in acelas timp in cuptor !
Una la nivelul de jos si una pe la mijloc la o tempreatura de 190 grade timp de 120 minute.
Dupa aproximativ 60 de minute am rotit tavile si fripturile, deoarece friptura din tava de sus prinde mai rapid o crusta datorita grilului.



Una peste alta a iesit excelent. Iar gatitul la 2 tavi simultan a iesit!
Practic cuptorul meu a trecut cel mai greu test!

----






Un comentariu: