Crap la gratar cu sos de capere ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Crap la gratar cu sos de capere

Acesta este unul dintre cei mai mici crapi prinsi in excursia din Delta !


M-am decis sa il fac si pe acesta in 3 moduri : unul la gratar, unul la cuptor si ciorba din cap si coada. In acest post am sa va prezint reteta de crap la gratar cu sos de capere!

Pentru aceasta am avut nevoie de 2 fileuri pe care l-am prajit la grill. Din gresala nu am poza cu ele pe gratar, dar se poate imagina :


Pentru sosul de capere am folosit 2 linguri de capere, unt, vin alb, patrunjel si usturoi :


Sosul se face simplu, se topeste putin unt, apoi caperele, usturoiul, se calesc putin , se adauga patrunjelul si putin vin alb si se mai lasa putin la fiert.

In final a iesit asa :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu