Copanele de pui cu sos dulce acrisor la cuptor ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Copanele de pui cu sos dulce acrisor la cuptor

Acuma va prezint o reteta a prietenului meu Sergiu. El a gatit-o odata la munte cand am fost la Ski si inca odata cand am aniversat 1 an de la nunta.

Reteta este simpla :

- pui frecati cu ulei, pusi in tava cu putin apa lasat 10-15 min la cuptor la grill sa prinda crusta.
Intretimp facut un sos :
- jumatate de cana cu apa
- suc dintr-o jumatate de lamaie
- lingurita dezahar
+ condimente sare etc. dupa gust. (eu pun si knorr legume etc..)
Sosul se toarna peste pui (dupa ce a facut putina crusta) si lasat inca 30 min la cuptor pana e gata la 180 grade.



Multumesc pentru reteta. Daca mai aveti si voi retete faine cu poze, tot ce trebuie nu ezitati sa imi trimiteti!
Pana atunci vizitati un site performant : http://www.terog.ro/

Pofta Buna!



---- 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu