Rasol de manzat la gratar ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Rasol de manzat la gratar

I-am spus Mihaelei sa ia o bucata de carne de vita de la Billa sa o fac gratar ca am pofta.
A venit cu un rasol de vita pentru supa. Nu m-am panicat si mi-am dus planul la bun sfarsit !
Am batut putin cu ciocanul de snitel bucata, am condimentat-o cu piper si cimbru si am pus-o pe gratarul incins :


Drept garnitura am folosit legume, tot la gratar!
Dupa ce se face, peste friptura de vaca se pune o bucatica de unt sa o fragezeasca !
Rezultatul final :


 In alta zi, cealalta bucata am taiat-o in 4. De aceasta data a vrut si Mihaela sa manance si nu prea ii place carnea in sange ! Am aplicat aceeasi metoda :


Despre gratarul de legume puteti citi aici !



2 comentarii:

  1. Carnea nu se bate (e un obicei prost), e cel mai mare rau pe care il poti face unei bucati frumoasede carne, se distrug fibrele si tot sucul se scurge si ramai cu o friptura trista asa cum arata si cea din pozele tale. Mai mult succes data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare!
    Merci de sfat! Oricum problema s-a rezolvat : http://vladubucataru.blogspot.com/2011/06/rasol-alb-de-manzat-cu-legume-la-gratar.html

    By

    RăspundețiȘtergere